Wednesday 10 February 2016

Kultura "zbieraczy butów" w Mainstreamie

W ostatni weekend byłem wraz z Julią moją żoną w V&A czyli Victoria and Albert Museum (akcja rozgrywała się w Londynie dla nie wtajemniczonych:), ku mojemu zdziwieniu w jednym z tamtejszych sklepów natrafiłem na książkę "Out Of The Box - The Rise Of Sneaker Culture". Czyli tematyka jakże bliska memu sercu :). Zdziwieniu nie było końca, takie miejsce, taka tematyka, patrze co tam w środku a tam dobre zdjęcia i ciekawe historie, zastanawiałem się 30 sekund czy wydać te pieniądze, Jula na to - jak nie kupisz to ja Ci kupie ...
i mi kupiła :)


Ten książko-album jak najbardziej jest godny uwagi, nawet ze względu na świetne zdjęcia butów. Bardzo wiele zdjęć obiektów pochodzi z Bata Shoe Museum oraz Kosow Sneaker Museum - szczególnie Bata jest warte uwagi, muzeum które mieści się w Toronto, jest tam wiele ciekawostek, może kiedyś dane mi będzie tam być.

Co podoba mi się w takich produkcjach ?, poza wykonaniem np. fakt że nie czytam po raz setny o tym jakie jordany III, IV są wspaniałe (wiadomo że są:) tylko o tym że np. o tym że w XXI pod światłem UV pojawia się ukryta wiadomość oraz inne ciekawe smaczki typu jak przechowywać buty itp. itd. - polecam. Jeśli będziesz zainteresowany(a) nie będzie problemu by znaleźć ją w sieci.













No comments:

Post a Comment